O Scrisoare

Si eu te iubesc!!!

P.S. Daca nu esti Lavi probabil habar n-ai ce-i cu blog.post.ul asta. Eu cu Lavi stam impreuna (asta ca sa clarific problema de comunicare via scrisoare) si ieri, in timp ce o asteptam, vine tata acasa cu o scrisoare pentru mine. Mi-am dat seama ca e de la Lavi dupa scrisul de pe plic dar tot am fost foarte surprins s-o primesc, s-o deschid si s-o citesc in mod repetat. Revenind, tata, de cand cu amenda de 2000 de lei, este foarte atent la corespondenta live asa ca se tot tinea dupa mine si ma intreba de la cine e. Eu ii zic ca-i de la Lavi si el ma intreaba de la care… de parca eu stiu 100 de Lavi care sa-mi trimita scrisori. Ma rog, am ascuns scrisoare cand a venit Lavi si initial vroiam sa-i trimit o scrisoare inapoi dar mi-am dat seama ca ar dura prea mult asa ca scriu pe blog… Te iubesc!

3 Răspunsuri

  1. Maimutico! Nu ai zis nimic aseara… Si eu care tot asteptam sa vad cand ajunge ce reactie ai… Iti imaginezi ca daca nu ziceai nimic pana luni dadeam in judecata Posta Romana (ca tot am inceput o “frumoasa” relatie de “prietenie” cu ei)…
    Te iubesc!

  2. doamne dumnezeule,cat de jalnic poti sa fii incat sa-ti postezi scrisorile de dragoste pe blog.de fapt sunt eu prost ca am ajuns sa citesc asemenea prostii .oameni facuti in mana

  3. frate, p.s.-ul e clar, ti-a pus gand rau :))) nu mai scapi

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

