Cantec de gheata si foc

Deci… am terminat licenta, am luat vreo 9.06 conform calculelor mele… desi s-ar putea sa fie mai mult sau mai putin, in functie de mai multe variabile, nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea si… am primit, prin curier rapid, cartile din colectia Cantec de gheata si foc, toate cate au aparut in limba romana. Nu m-am putut abtine sa nu fac o poza alaturi de teancul de carti pe care am dat… 180 de lei (deci… vreo 22.5 lei pentru fiecare volum). Din pacate, prima carte, este hardcover asa ca are marimea bibliei lui Anania dar n-am ce sa-i fac. Fie o cumparam asa fie umblam din anticariat in anticariat pentru a gasi volumele intr-o varianta acceptabila.

Acum trebuie sa ma apuc sa le si citesc… n-am capul destul de mare pentru ele, asa c-am facut o demonstratie.

P.S. Ce bine arat in poza asta… mama nene ce m-am ingrasat… parca sunt un butoi pe care se reazama carti.

Un răspuns

  1. De unde le-ai luat traduse in romana?

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

