Gustacios la Master Chef

De vreo trei saptamani (cred ca de vreo trei saptamani) au inceput cei de la ProTV sa transmita marti seara, de la ora 20.30 Master Chef, editia de Romania. De trei saptamani ma tot uit cu Lavi la Master Chef si simtamintele pe care mi le transmite aceasta emisiune sunt multiple: uimit (ca sunt barbati care stiu sa faca multe chestioare prin bucatarie), suparat (ca arunca astia mancarea pe jos), dar mai ales pofticios.

Master Chef este o productie ProTV si, ca mai toate productiile reality show produse de ProTV, la capitolul acesta sunt impecabile. Imaginea oglinda, cadrele bine alese, dramatism comercial din plin, persoane si personaje machiate superb, glume cu gust, umor usor… tot ce poti sa ceri de la un reality show, ceea ce se vinde gustos in piata romaneasca, fara scandal si falsificari exagerate de fapte.

Pe de alta parte, ceea ce nu-mi place la Master Chef este ca se arunca cu mancare pe jos, se lasa kile intregi de ceapa tocata pe pardoseala, se iroseste carne, se folosesc fara rost legume. Se arunca cu ele prin platou… se mai supara chefii si se apuca sa faca urat… asta nu-mi place pentru ca sunt oameni care mor de foame. De exemplu… de ce naiba au aruncat toata ceapa aia pe jos la finalul ultimei emisiuni? Nu inteleg… de ce?

Si acum ajungem la pofticiosime. Pe de o parte sunt in post asa ca orice bucata de carne ma face sa salivez, fie ca este ea coada de crocodil sau porc, indiferent daca este sau nu gatita bine, daca arata sau nu bine. Pe de alta parte, gusturile chefilor poate sunt uneori prea fine pentru omul de rand… de aceea eu le propun sa schimbam putin formatul si sa aduca si echipa GUSTACIOSILOR, fara a avea drept de vot cu diferitele ocazii, echipa GUSTACIOSILOR ar putea sa spuna telespectatorilor, dintr-o perspectiva pur amatoriala, ce parere au despre mancarurile care apar in fata juriului, dupa ce juriul le gusta. Ar fi o alta perspectiva pentru omul de acasa care, conform unei actualizari de stari pe Facebook, “sta acasa, mananca o shaorma de la colt si se uita la Master Chef”.

Avand in vedere ideea mea geniala, mi se pare absolut normal sa fac si eu parte din aceasta echipa a gustaciosilor. Cred ca, daca m-ar ruga ProTVul, as putea sa fac parte din aceasta echipa chiar si pe gratis… doar asa, o idee. Dincolo de toate, ce fac cu toata mancarea aia care ramane dupa ce gusta chefii? O arunca la gunoi? Doar sunt oameni care mor de foame… si unii care mor de pofta.

ProTV… gandeste (liber) serios la propunerea mea… este o solutie ingenioasa si ai putea contribui simtitor la imbunatatirea acestui format raspandit in lume.

P.S. Poza este facuta de Tomi in curtea Bisericii, acolo unde vopseam gardul…

5 Răspunsuri

  1. Absolut geniala ideea. Sunt convinsa ca ai putea gasi o gramada de sustinatori ai ideii. Iubitul meu ar fi primul :P

  2. Absolut geniala ideea. Sunt sigura ca ai putea gasi o armata de sustinatori. Iubitul meu ar fi primul :P

  3. :)) zici ca m-am setat pe repeat, dar nu…e doar browser-ul tampit de la serviciu care mi-a dat senzatia ca nu am postat commentul

  4. Ai vorbit despre mancare si de ciorba mea de praz de aseara nu ai zis nimic:(. Sa stii ca uneori femeile simt nevoia sa fie apreciate… mai ales daca intra in bucatarie (pentru a gati) decat o data la 6 luni
    P.S. Nu ca Ralu aproape zilnic, sau ca soacra mea datorita careia barbatii Anghelina supravietuiesc.

  5. Iubita mea, ciorba a fost excelenta. De abia astept maine sa mananc din nou si eu, ca azi n-am apucat din pacate.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 28 other followers

